U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية رهف الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني البارت السابع عشر

 رواية رهف الجزء الثاني الجزء السابع عشر

رواية رهف الجزء الثاني الفصل السابع عشر 17 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني الحلقة السابعة عشر

انجي : انا بعت رجاله يخلصوا عليها ..علشان يختفي اسمها من على الوجود للأبد...علشان نعيش حياه سعيده ...يا ياسين .......
ياسين فتح باب الفلا وجري .........
انجي : مهما حاولت يا ياسين مش هتلحقها .........
برا في الجنينه....
رامي واقف جنب هنا ومعاهم يوسف ...
رامي : هو ياسين..... كان لسه هيكمل اتأخر كدا ليه ...لقى ياسين خارج بيجري وركب عربيته ...ومشي بسرعه ...
رامي : هو في إيه...هو ياسين ماله ..انا لازم اروح اشوف في إيه ..
يوسف : خدني معاك ...
هنا : انتوا مش هتسبوني ..هنا ..انا هاجي انا كمان ...
رامي جنب عربيته لا ..استني هنا ..وركب هو و يوسف ...فجأه راحت جريت هنا وركبت في الكنبه الي ورا ...
رامي كان هيتكلم ...
يوسف : يلا دور بسرعه مفيش وقت ...
راحوا مشيوا ........
في منزل رهف ...رهف قاعده على السرير زعلانه ..جدااا .....وماسكه ساندوتش وقاعده تاكل وهي بتعيط ... 
رهف : أنا رغم اني مليش نفس ..بس لازم اكل علشان خطرك يا حبيبي ....راحت حطتت إيدها على بطنها ....وابتسمت شويه ...وفجأه ...خبط الباب .....
رهف : مين الي جاي دلوقتي ..اكيد يوسف وهنا في الفرح ....
راحت خرجت رهف ..وقالت بقلق : مين ...
محدش رد ....
رهف : مين ....
محدش رد بردوا ....
كانت رهف هتبص من العين السحريه ...فجأه راح اتغير الخبط على الباب ....وبقا هبد على الباب ...
رهف خافت ...ودخلت اوضتها ...وقفلت الباب .... المفتاح 
وقعدت وراه ...وهي بتترعش ....والباب لسه موقفش هبد براا .....ومن كتر الهبد والترزيع  فتح الباب ......رهف جوا الاوضه سمعت صوت الباب وهو بيتزق ...فخافت جدااا ...وقالت: مين الي دخل ...
برا ....
دخل ثلاث .. رجاله ...ماسكين..ساككين ..ومسدسات في إيدهم ...وكانوا طول بعرض ..حاجه يتخاف منها ....ولبسين بدل سوده ...ومغطين  ..وشهم بحاجه سوده ... ولبسين جونتيات سوده تصوروا المنظر بقا ....دخل الرجاله بيت رهف وبصوا يمين وشمال ...
واحد من الرجاله قال بصوت خشن ومخيف : دوروا عليها ..في كل حته ....
ورهف جوا في اوضتها ..بتترعش وخايفه اوي  .........وبعد فتره مش كبيره ... قال حد من الرجاله: الاوضه دي الي ناقصه(اوضه رهف )  ....حاول يفتح الباب  ..مبيفتحش ... 
رهف جوا ...خافت جداا لما لقت ..الاوكره بتتحرك ...
واحد من الرجاله قال : يبقى هي اكيد هنا ....افتح الباب .....يلا......زق الراجل الباب بجنبه ...زقه جامده ...راحت صوتت رهف من كتر الخوف .. و  قامت ..الرجاله برا سمعوا صوتها ...
فقال واحد فيهم يلا هي جوا افتح .....
راح قعد يزق في الباب لغايه ما فتح....فدخلوا ...ملقوش حد في الاوضه ...
واحد من الرجاله ..لاحظ أن الشباك مفتوح ..فراح بص وقال : يمكن هربت من هنا ..
راح التاني رد عليه وقال : مستحيل ..الهانم .. قالت إنها حامل ..فمستحيل تنط من هنا ...دوروا  تاني .....
ورهف كل دا كانت تحت السرير نايمه على بطنها . . بتراقب الموقف ....وحاطه إيدها على بقها علشان محدش يسمع نفسها الخايف ...
وفجأه ...غمضت رهف عينها وفتحتها للحظه ملقتش حد قدمها ...
رهف بخوف ...بصت يمين وشمال ...فجأه  إيد واحد من الرجاله  مسكت رجلها ...وشدتها لبره بسرعه ......رهف صوتت جامد ..... 
وبعدها ....راحت لفت بسرعه جسمها وقالت وهي بتعيط وشايفه الرجاله دول قدمها.... : سبيوني ...في حالي ارجوكم ...سيبوني في حالي ...
راح طلع واحد من الرجاله سكينه...وقال : دي أوامر الهانم ........
وفجأه الدم بينقط ......
رهف مصدومه ........ 
الكاتبه :Miyano shiho (ندى رأفت ) 
واحد من الرجاله : انت مين انت ابعد ...
ياسين بألم وهو ماسك السكينه : ابعد عن  مراتي ..راح رمى  السكينه من  الراجل بسرعه وضربه بالبوكس...في بطنه ....وبالبوكس في وشه...راح وقع الراجل على الأرض....
راح جري على ياسين  الاتنين التانين ...راح قعد ياسين يضرب فيهم .........
فجأه ....راح تملك الراجل الثالث قوته وقام ومعاه مسدس...ووجهه على ياسين ....
رهف شافت كدا فقامت بسرعه .......فجأه اطلق الراجل النار 
يُتبع ..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية رهف الجزء الثاني)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة