U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية رهف الجزء الثاني الفصل الثامن عشر 18 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني الفصل الثامن عشر 18 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني البارت الثامن عشر

 رواية رهف الجزء الثاني الجزء الثامن عشر 

رواية رهف الجزء الثاني الفصل الثامن عشر 18 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني الحلقة الثامنة عشر

فجأه راح تملك الراجل الثالث قوته وقام ومعاه مسدس ...وجهه على ياسين ......رهف شافت كدا فقامت بسرعه ....راح مسكها يوسف من إيدها ...ورامي مسك إيد الراجل بسرعه وحودها لحته تانيه ..فجأه اطلق الراجل النار......... ورامي لسه ماسك إيد الراجل علشان ميضربش المسدس في اخوه ..والراجل بيقاومه..
رهف بخوف وهي بتعيط : يوسف...
يوسف بسرعه  : متقلقيش ..تعالي معايا ..يلا ....شاف الراجل الثالث ان يوسف عايز يخرج رهف من الاوضه ...فبعد رامي عنه وضربه في كتفه طلقه بالمسدس...ورفع على رامي  المسدس وهدد بيه يوسف   وقال :لو خدتها في اي حته اعتبره ميت ...
في الفلا ...........
والده ياسين بقلق : انا بتصل بياسين مبيردش .... والضيوف الي برا دول هنعمل فيهم أيه ...انتي ازاي تتصرفي من دماغك ..
انجي : مش هو الي رحلها ..خليه بقا ...
والده ياسين : افرض حصله حاجه...
انجي بغيظ : ما يحصله...ياريت يحصله ...
راحت لطشتها والده ياسين بالقلم وقالت : انتي عارفه لو قلتي ..كدا تاني هعمل فيكي إيه ...
انجي مسكت إيد والده ياسين جامد وقالت : هتعملي إيه ...
فجأه والد انجي بزعيق : انجي انتي بتعملي إيه ...
راحت سابت انجي إيد والده ياسين ...
والده انجي : مالك يا انجي انتي معيطه ولا إيه ..ومال خدك محمر كدا ليه....
انجي اتوترت ..ومكنتش عارفه ترد ..خالص ..
والد انجي : ما تردي على مامتك يا انجي مالك ...
انجي بتوتر: مفي..ش يا ...بابا ...
والد انجي : مفيش ازاي انتي مش شايفه شكلك عامل ازاي.....وكمان عايز اسأل سؤال ياسين فين ....
والده ياسين قررت تستغل الموقف وتخليه ضد انجي قالت : انجي بعتت رجاله علشان يقتلوا رهف ...وابني ياسين لما عرف كداا راح هناك بسرعه ...وانا خايفه عليه اوي ....
والد انجي بعصبيه: إيه الكلام الي انتي بتقوليه دا ..
والده ياسين : هي الي قالت كدا بنفسها ..لو مش مصدقني اسألها...
والد انجي بعصبيه : الكلام دا بجد يا انجي ...
بصت انجي لوالده ياسين وضحكت بسخريه وقالت : ماشي ...علفكره بقا الي قدامكم دي ..عملت حاجات ..أفظع مني بكتير ...عايزين تعرفوا والده رهف وقعت ازاي من على السلم ...اقولكم ..والده ياسين هي الي زقتها ...وانا وهي رحنا بيها المستشفي لكن راجي الله يرحمه ...شال إسمنا من سجل الاستقبال ...وحط ..  بداله ..اسم حارس من الحراس ...
والد انجي بصدمه بص لوالده ياسين وقال : الكلام دا صحيح ...وهو فعلا راجي مات ..
والده ياسين ساكته ومش عارفه تتكلم ...
انجي : اه مات ..مقتول .. علشان كان عايز يقول لياسين الحقيقه..وانتوا عارفين بقا مين الي حرض بقتله ...والده ياسين ...
والد انجي : ..حقيقه إيه الي تتسبب في قتل إنسان ...
انجي اترددت شويه ..بس بعدها قالت : حقيقه أن ياسين..يقدر يجيب ولاد عادي..وإن يوسف ملوش دخل في الموضوع  ..وإن هي جابت راجي يقول لرهف ان ياسين عايز يقبلها..ولما راحت مشي راجي وراها..وصورها..وبعدها قال
والد انجي : ا طب ازاي يوسف كان موجود في نفس المكان الي في رهف ...
راحت والده ياسين قالت : ما تردي وتقولي الي جاب يوسف هناك ...
انجي بعصبيه : انا الي بعت خدامتي تجيبوا ..
لوالد انجي: بس احنا اتصلنا بالخدامه وقالت ..راحت قطعت انجي كلامه وقالت: أنا دفعتلها فلوس وهددتها ....
والده انجي مقدرتش تستحمل الي بتسمعه عن بنتها ...ففقدت وعيها ..ووقعت على الأرض...
والد انجي اول ما شاف الموقف ..نزلها بسرررعه  وقعد يصحي فيها ..بس مفيش فايده ...
انجي بصوت عالي : كويس اني قولت كل حاجه ...علشان اتصرف برحتي ..بقا .......
الكاتبه : Miyano shiho (ندى رأفت ) 
في عربيه رامي....
هنا تحت قلقانه ... وقالت : انا ليه افضل تحت ..انا سمعت صوت غريب طلع من شقه رهف ...انا هطلع اشوف في إيه ...
طلعت هنا ......
في اوضه رهف ....
الراجل: انا هعد من واحد لثلاثه لو مسلمتنيش البنت ...هقتله .....وفعلا بدأ الراجل بالعد .....واااحد  ...راح اتشتت انتباه ياسين راح غز واحد من الرجاله السكينه في كتف ياسين .....والتاني راح ضربه بالمسدس في رجله ..راح وقع ياسين على الأرض...ووجهه واحد من الرجاله المسدس عليه ...
رهف بقلق : ياسين..ياسين ....
الراجل الثالث : هااا اكمل .. لوعديت لثلاثه مش دا بس الي هيموت ...فبص الراجل على ياسين.....
يوسف واقف قلقان ....ورهف واقفه وراه ...بتعيط ....
الراجل : اتنين...........وابتدى يجهز المسدس ....
فجأه هنا ...دخلت اوضه رهف ..فبصت على رامي لقته واقع على الأرض...والدم قاعد ينزل منه  وهو قرب يفقد وعيه ....ولقت الراجل حاطت المسدس عليه ...فصرخت وقالت ..... : رامي ...
في اللحظه ..دي سمع رامي صويت هنا ...فتمالك نفسه بسرعه وقام ومسك المسدس وحاول يخلي الراجل يسبه..بس الراجل ماسك في المسدس ..ومش راضي يسبه .....فجأه المسدس بقااا ..وسطهم هم الاتنين ..ورامي بيقاوم ..ويحاول ياخد المسدس منه والراجل بردوا ...بيحاول يخلي رامي ...يسيب المسدس...... والكل بيراقب الي بيحصل.........فجأه .....صوت.........طلق  نار ....رامي ..انصدم ....الراجل انصدم ..............يا ترى الطلقه جت في مين ....؟!! 
يُتبع ..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية رهف الجزء الثاني)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة