U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية احببت منتقبة الفصل الرابع 4 بقلم منه محمد

 رواية احببت منتقبة الفصل الرابع 4 بقلم منه محمد

 رواية احببت منتقبة البارت الرابع

 رواية احببت منتقبة الجزء الرابع

رواية احببت منتقبة الفصل الرابع 4 بقلم منه محمد

 رواية احببت منتقبة الحلقة الرابعة

حمزه : منه كنت عايز اقولك على حاجة

منه: هااا اتفضل

حمزه : انا ب

منه: هااا كلم

حمزه:انا بح

منه: هو انت هتنقطني بالكلام

حمزه : استنى هقول اهوو

منه: انجز طيب

حمزه :انا بحلم بكوابيس كل يوم

منه بغضب: تصدق بقاا انت بارد وغلس

حمزه باستغراب : اي ده انتي زعلانه ليه

منه بتوتر : هااا لا. لا. لا و. وو. حا. حاجة

حمزه :مالك متوتره ليه

منه :لا مفيش حاجة يلا روحني عشان الحق البس عشان العريس جاي انهارده

حمزه بغضب :ماشي يامنه

حمزه روح منه البيت وبعدين وهو ماشي بيكلم نفسه

قلب حمزه :انت بتحبهاا وبتعاند

عقل حمزه :لا انت مش بتحبها

قلب حمزه :طيب انت لو مش بتحبها زعلان ليه انها هتتخطب

عقل حمزه : إعلان عشان هي البست فريند

قلب حمزه :بطل تعاند انت بتحبها روح قولها انك بتحبها قبل ما تخسرها

حمزه بغضب وعصبيه :بسسسسسسسس بقااا كفايه انا زهقت 

في مكان آخر عند منه 

منه ماشي يا حمزه الكلب بتقولي بحلم بكوابيس وانا كنت مفكره هتقولي بحبك يا ابن ام حمزه ماشي انا هربيك 

منه: طيب انا زعلانه ليه انه هو مقليش بحبك اي الغباء إلى انا فيه ده احنا بستات فريند مش اكتر وانا هثبت للبنات اننا بست فريند ومفيش حاجه مابينااا بس شكلي حبيته ولا اي يووووه بقااا من كتر التفكير نمت و صحيت المغرب قمت غسلت وشي ولقيت تلفوني بيرن 

منه: الوو 

داليا : اي يابت 

منه : عايزه اي 

داليا :انتي فين 

منه :في البيت 

داليا : طيب تعالى احنا قاعدين كلنا تعاي يلا 

منه: ماشي هلبس واجي 

داليا :اشطاا يلا بااييي 

منه:بايي 

لبست منه وراحت للبنات 

منه : ازيكوا يا بنات عاملين اي 

داليا : كويسين 

شهد : بخير يا قلبي 

ضحااا :فلل

منه2: هااا يا منه عملتي اي 
حكت منه إلى حصل 

شهد :علفكره الواد ده مش ساهل 

منه :اخرسي يابت 

يسري :ايوا ياباا بقااا 

منه :اخرسي انتي كمان 

يسري :والله شكلك بتحبه 

منه :لا طبعاا 

قاطع كلامناا آن فون منه 

شهد :مين الي بيرن 

منه:ده حمزه

البنات في صوت واحد:طيب رودي 

حمزه : الووو

منه : اي يا حمزه عامل اي 

حمزه : بخير انتي عامله اي 

منه : تمام 

حمزه : اول مره متكلمنيش طول النهار يعني 

منه حبت تستفز حمزه : ما أنت عارف بقاا أن كان العريس هنا 

حمزه : طيب ماشي 

حمزه :طيب يا منه انتي فين 

منه : انا مع البنات

حمزه :طيب لما تروحي ابقى كلمني عشان عايزك في موضوع 

منه :طيب ماشي 

قعدت منه مع البنات وبعدين روحت غيرت هدومها وبعدين آنت على حمزه 

منه: الووو

حمزه :اي يا قلبي روحتي 

منه : اه روحت كنت عايزني في اي 

حمزه : كنت هقولك انيي ب

منه قاطعته : هتقولي انك بتحلم بكوابيس صح 

حمزه بضحك لايستي مش هقولك كده 

منه يضحك :طيب قول يا سيدي 

حمزه بقلق : انا  بحبك ♥️

منه من كتر الصدمه سكتت 🙄

حمزه : في اي يا بنتي مالك 

منه : هااا لا وحاجه انا لازم اقفل دلوقتي 

حمزه :طيب استنى مقولتيش رأيك 

منه : بعدين يا حمزه سلام دلوقتي 

منه قفلت مع حمزه 

منه هو انا فرحانه كده ليه يلهوي انا شكلي حبيتك يا ابن ام حمزه انا فعلا حبيته من كتر التفكير نمت 

تاني يوم بقاااا

يُتبع ..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية احببت منتقبة)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة