U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية رهف الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني البارت السابع

 رواية رهف الجزء الثاني الجزء السابع

رواية رهف الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم ندى رأفت

 رواية رهف الجزء الثاني الحلقة السابعة

ياسين : رهف ...الولد الي في  بطنك دا ..أبن مين..

رهف: نعم ..

ياسين بعصبيه اكتر : الولد الي في بطنك دا ابن مين ..يا رهف ..

رهف : يعني إيه ابن مين هو أنا متجوزه حد تاني غيرك ..

ياسين : والله ما اعرف دا الي عايز اسمعه منك ..

رهف : ياسين إنت بتتكلم كدا ليه انا مش فاهمه حاجه...

ياسين : وراها الصور الي على موبيل راجي وقال : إيه دا ..

رهف : انا كنت هقولك بس إيه علاقه  دا بالكلام الي انت بتقوله ..

ياسين : جرى إيه رهف ..شغل أنك مش فاهمه قصدي ده مش عليا ..

رهف : انت بتعلي صوتك عليا ليه..ياياسين مش متعوده عنك كدا ..وانا حقيقي مش فاهمه قصدك إيه ..وكنت هقولك واحنا بنتعشى عن موضوع يوسف ..إن راجي دخلي إنهارده وقالي أنك عايز تقابلني في الشقه دي ولما رحت خبط على اساس إنت الي هتفتح ...لكن لقيته يوسف ..ودا علشان ..راح قطع ياسين كلامها وقال : بس ..بس وانتي فاكرني هصدق الي انتي بتقوليه ..

رهف : ومتصدقش ليه ..انا هجيب راجي يقولك بنفسه ..يا ياسين ..

راح مسك ياسين أيدها جامد وهي راحه وقال : استني هنا ..لما اكون بكلمك متسبنيش وتمشي ..عايزه راجي هجبلك راجي..راح فتح ياسين الباب ونادى بصوت عالي : يا راجي ...

..يا راجي ..

دخل راجي ..

رهف : انت مال وشك يا راجي ..

راجي : نعم يا استاذ ياسين ..

ياسين : هسألك تاني ..رهف كانت كل يوم بتخرج من العصر وبتيجي قبل ما راجع بشويه ..ومن غير شوفير ..

راجي : ايوه ..

رهف: إيه ...

ياسين: طب سؤال تاني ..لما مشيت وراها لقتها انها بتقابل يوسف في شقه ..

راجي : ايوه يا استاذ ياسين والصور قدامك أهه ..

رهف بصدمه  : انت بتقول إيه يا راجي انا مبخرجش كل يوم ..انا لسه خارجه أنهارده ..علشان انت الي قولتلي ..إن ياسين الي قالك اني اقابله ..بقا إيه الكلام الي انت بتقوله ..دا 

راجي : حضرتك بتقولي أيه يا مدام رهف انا راجل على قد حالي ..ومليش في الحاجات دي  ....انا مكنتش متصور إن اخلاق حضرتك وصلت إنك تكدبي كمان ....

رهف : اكدب ..

راح ياسين مقدرش يمسك عصبيته راح ضرب راجي بوكس تاني ..

رهف : انا مش فاهمه حاجه..

ياسين : كل دا ومش فاهمه ..راح مسك ياسين إيدها جامد ..ونزل بيها تحت ناحيه باب الفلا ..

رهف : سيب إيدي يا ياسين ..سيب  ..راح ساب ياسين إيدها ..

رهف : انت كدا اتمديت اوي ..

ياسين: انا خساره إني حبيتك ..واعتقدك بنت ناس ومتربيه ..

رهف : لا حيلك ...حيلك...أنا بنت ناس ومتربيه غصبن عنك ..انت فاهم ..

ياسين بسخريه : اه ..بنت ناس ..ما هو باين تروحي تقابلي واحد من ورا جوزك....وكمان حامل منه ..

لطشت ياسين رهف بالقلم وبدأت تعيط وقالت : إلا شرفي يا ياسين ..وقولتلك دا ابنك...

الكاتبه :Miyano shiho (ندى رأفت ) 

ياسين بعصبيه وزعيق : أبني ازاي والتحاليل بتقول اني مبخلفش ..

رهف : تحاليل إيه .. وبتاع إيه انت مش مصدقني بقولك ابنك ...

والده ياسين : مكنتش متوقعه منك كدا يا بنتي ..دا انا كنت فكراكي بتروحي لمامتك ..

رهف : يا حماتي ..دا انتي اكتر واحده المفروض ..مصدقه كلامي ..لأنك قاعده معايا ..

والده ياسين : يعني انا بكدب ..انا كنت بشوفك كل يوم بتخرجي من اول العصريه كدا لغايه قبل ما يرجع ابني من الشغل..وكل الخدم شاهدين على كلامي ..

رهف : اه فهمت ...دي لعبه بقا حضرتك عملتيها انتي والخدم ..علشان حضرتك لغايه دلوقتي مش قابله وجودي ولا إني اكون مرات ابنك ...

والده ياسين عيطت : والله يا بنتي اتقبلتك ..

رهف : كفايه الدموع الكدابه دي يا حماتي ..

راح لطش ياسين رهف بالقلم وقال : إلا ماما يا رهف...

وفي اللحظه دي ابتدت الدموع تنزل من رهف من غير ما تبطل ...وكانت في حاله صدمه ..راحت بصت لياسين وقالت بخنقه وبتاخد نفس لكل كلمه بتقولها  :كدا ...يا ...ياسين....بتضربني ...دا انت  عمرك ما... عملت .. معايا ..كدا ..

ياسين بص الناحيه التانيه وقال : ولسه  .. انتي مشوفتيش حاجه..راح مسك ياسين إيد رهف راح فتح باب الفلا راح طلع رهف ..وقال :امشي من هنا مش عايز اشوف وشك تاني ...برااااا

يُتبع ..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية رهف الجزء الثاني)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة