U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية طفلة الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد البارت الثالث عشر

 رواية طفلة الفهد الجزء الثالث عشر

رواية طفلة الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الحلقة الثالثة عشر


مهند بغضب ......لارا بتعملي اي هنا واي الي بيحصل هنا ده 
لارا بخصه قاطعها صوت ادهم وهو بيقول بسخريه .......اي ده انتي تعرفوا بعض وبيوجه كلامه لمهند وبيقول ما انت طلعت جامد اهو وبتكلم ولا حلال ليك وحرام لغيرك اومال عامل فيها شيخ ليه بقا وحرام الي بتعملوا في بنات الناس ده و قاطعه مهند  بغضب .......احترم نفسك ي ادهم ، دي تعتبر بنت خالي 
وشد ايد لارا ومشا 
لارا بخوف......هههو انت هتتتقول للبابا والله العظيم انا ما عملت حاجه ولا كلمته والنبي ما تقول لبابا وبعيط جامد 
مهند بهدوء وحنان .......خلاص الموضوع خلص بتعيطي لي بقا 
لارا بوجع ......ايدي 
مهند بيبص لاقا أنه ضاغط جامد على دراعها 
مهند بأسف ......انا اسف بجد مكنش قصدي بس انا والله بعتبرك اختي واتعصبت جامد اما لقيتك واقفه معاه ومتخافيش مش هقول لخالوا حاجه  وبيمسح دموعها بهدوء
لارا بهدوء وببتسامه  ......ولا يهمك  
مهند بحنان......وربني ايدك كده وطلع لزقه جروح وحطها على الحرق عشان متلتهبش وقعد ينفخلها فيها 
لارا بخجل.......خلاص 
مهند بحب اخوي ....... تمام هستناكي بره بعد المدرسه نروح مع بعض اي رايك 
لارا بهدوء......اوكي 
وكل واحد راحه على فصله
عند فهد 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت........وانا قولت الا دي 
رعد باستفزاز......... بس دي فيها الصفات الكامله وكمان الحمله كده هتتاخر وممكن نخسر  في الفلوس
فهد بصله بشر........ شوفوا واحده تانيه 
رعد بخبث......مش هنلحق  ومفيش وقت 
فهد بغضب جحيمي.......مليش دعوه 
البوس ......فهد انت من امته كده  انت كنت اكتر واحد بتشتغل بعقلك عمرك ما اشتغلت بقلبك
رعد بخبث واستفزاز شديد.......تلاقي الفهد وقع ومحدش سما عليه هههههه 
فهد لسا هروح قاطعه البوس بغضب......في اي هنا وبعدين معاك ي رعد بطل استفزاز 
فهد ببرود عكس الي جواه.......سيبه ال******ده آخرته على أيدي ابن ****
رعد باستفزاز.......... كده هزعل وزعلى وحش وانت جربته بلاش تجربه تاني 
فهد راح له وضربه بالبوكس في وشه..........اتجرأ كده بس يبن *****اعملها وربنا هدفنك يبن******
البوس بغضب........اي شغل العيال ده هي كلمه واحده يفهد البت تجي 
فهد ببرود........لا شوفوا غيرها 
البوس بغضب........ده اخر كلام 
فهد ببرود عكس الي جواه......ايوه ومسك جاكيته وخرج 
عند ادهم ولما 
ادهم بمكر......متاكده من الكلام الي بتقوليه ده 
لما بخبث.......طبعا ودي الصور اهي وده الرقم اخدته من غرفه المديره
ادهم بعت لفهد الصور واتصل بيه فون 
فهد ووووووو
 عند سوزي 
سوزي وهي بتتكلم في الفون بقولك اي كل كلامك ده مش فارق معايا انا الي يهمني فهد وفلوسه والبت الي معاه دي تخطفوها وتموتوها تعملي الي عايزينه بس تغور في داهيه واهم حاجه الحمله تمشي وحقي يجيلي 
رعد بخبث........ما انا بقولك اهو عايز البت دي وهعطيكي قد الي هتاخديه مرتين 
سوزي بتفكير..........اموت واعرف هما عايزين البنات دي كلها لي 
رعد ببرود ميخصيناش ومفيش غير فهد والبوس هنا الي عارفين لي بس على ما اعتقد أعضاء بس البت الي مع فهد مش اعضاء دي حاجه كبيره وكبيره اوي اوي كمان بلاوي سودا المافيا دي 
ماعلينا من كل ده اهم حاجه البت دي تكون عندي اخر الشهر ده اخر معاد وكمان عشان اكسر فهد بيها .
قاطعهم صوت ووووووو
في مكان تاني خالص 
مليش دعوه انا عايزه بنتي جيبولي بنتي حرام عليك ي صابر عملت كده لي 
صابر بدموع.........  اهلينا لو كانوا شافوها كانوا هيقتلوها ي رانيا 
رانيا بانهيار......انا عايزه بنتي جيبولي بنتي هموت حسبي الله ونعم الوكيل فيهم 
منه لله سليمان منه لله 
لارا ومهند روحوا مع بعض ومهند قعد يضحكها وبقوا أصحاب جامد ولسا داخلين القصر 
لقوا فهد قاعد على الكرسي في وشهم وماسك سيجاره بيشربها جامد وملامحه غاضبه وعيونه احمرت اوي بشكل مخيف 
مهند بخوف وصوت منخفض  ......هو في اي 
لارا برعب .......... اكيد عرف 
فهد قام بشر ووووووو
يُتبع..

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة