U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية طفلة الفهد الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد البارت الخامس عشر

 رواية طفلة الفهد الجزء الخامس عشر

رواية طفلة الفهد الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الحلقة الخامسة عشر


لارا بدموع وشهقات........... اااانت بتعمل اي 
فهد مش قادر يقوم كأنه مشلول ومش عارف يتحرك بس قعد يقاوم 
بس لارا خرجت بسرعه 
فهد كل ما يقوم يقع لحد ما راح في النوم 
سوزي سندته بخبث وراحت جناحه وملقتش لارا فرحت خالص وبتفك زراير القميص وقلعتهوله  ونيمته ونامت جنبه 
عند لارا وهي بتجري في القصر بس عشان كبير تاهت وهي ماشيه سمعت صوت سليمان وهو بيقول بغضب شديد.........يعني اي مش لاقين البت هتلاقي صابر عاينها أو مخبيها في حته متجوليش من غيرها انتوا فاهمين 
وبعدها فونه رن ابتسم بخبث 
الطرف الآخر ......***************
سليمان بخبث وفرحه........انت متاكد ان هيا لو طلعت هيا عندي ليك شيك لو قعدت تصرف فيه من هنا  لسنه الجايه مش هيخلص 
سليمان بخبث......... ضربت عصفورين بحجر واحد وبعدين لمح لارا واقفه بتبصله ببراءه واستغراب بصلها بخبث وقال تعالي 
لارا خافت وطلعت تجري ،قام ضحك بمكر وخبث وطلع فونه وقال ........ هي خرجت خدوها على فيلا الساحل
عند صابر ورانيا
رانيا بدموع......والنبي ي صابر روح له وجيبلي بنتي والنبي ي صابر هموت والله من غيرها روح له ده مهما كان أبوك عمره ما هيأذيك 
صابر بدموع هو أيضا......... هو حالف لو روحت له هيطخنا انا وانتي ،اناماشي إنما أنتي لا وقرب منها وحضنها وقعد يطمنها 
في الصباح فهد صحا دايخ جامد وصداع رهيب في دماغه وبيبص جنبه فكرها لارا بس اول ما ركز اتخض جامد ولقا نفسه من غير القميص ومش فاكر اي حاجه حصلت امبارح وقام بغضب مسك سوزي من شعرها وهي كانت عارفه أنه هيعمل كده اول ما يصحي 
سوزي بخوف وانهيار مصطنع .........فففي اي لي عملت كده ي فهد عملت لك اي بس حرام عليك مش هسامحك طول عمري اهي اهي حرام عليك هقول لبابي أي بس 
فهد بستغراب وخوف من الي في باله ......... انا عملت اي 
سوزي بخوف وخجل مصطنع .......أنت شكلك شربت جامد وانا كنت جيالك عشان الورق والصفقه ام ام انت اا قعدت تقولي لارا لي كد وفي الاخر في الاخر يعني 
فهد أنصدم جامد وطلع جري من الجناح زي المجنون وبيقول بخوف لاول مره في حياته 
لااااااارا لااااااارا 
جده طلع من جناحه بخبث وقال .......هي طفشت زي امك هي كمان تلاقيها ******راحه تشوف حد غيرك ههه 
وبعدين سمع صويت وبكا راح لقا  سوزي ادته اشاره بابدأ 
الجد بخبث وخوف مصطنع ......في اي مالك ي بنتي مين عمل فيكي كده
سوزي  ببكا مصطنع ......فهد يجدي شوفت فهد عمل فيا اي اهي اهي بابي ممكن يقتلني ي جدو 
كل ده وفهد دخل بجمود وبرود ........وقال خلاص هتجوزك اسكتي
بقلم بسمله بدوي
وخرج من الجناح واخد قميصه وخرج برا القصر وراح مكانه المفضل عند البحر وقعد يصرخ .......ااااااااه لييييييي انا بيحصل فيااااا كده ااااااه ياااااراب حتي انتي سبتيني اناااااا مش فاكر حاجه خاااااالص وفجاه قام بجمود وراح شركته
عند صابر ورانيا 
رانيا صحت من النوم وهي بتصرخ وهي بتقول......... بنتييييييي لااااااارااااااااا 
صابر صحا بخضه .......مالك مالك يروحي في اي 
رانيا بدموع.........والنبي يصابر ومسكت أيده ولسه هتبوسها ،صابر شد أيده بسرعه وقال بصوت باكي........ حاضر يرانيا هقوم اروح له 
رانيا بتبتسم عيونها لسا فيها دموع ......... طططب يالا نروح 
صابر بغضب........ انا بس الي هروووح ي رانيا 
رانيا بخوف شديد........لا يصابر رجلي على رجلك انا عمري ما اجازف بيك ابدا قوم قوم يالا 
صابر أما لقا الاصرار باين في عيونها وافق 
تسريع الاحداث ووصلوا القصر. 
الحارس ......مين حضرتك 
صابر 
بقلم بسمله بدوي
صابر بتوتر.......انا صابر الدالي ابن سليمان بيه 
الحارس بخوف ......اهلا اهلا يبيه اتفضل 
سليمان كان قاعد في الصالون وقال بغضب شديد........... انتوا جيتوا لقدركم ولسا هيرفع السلاح عليهم 
صابر قعد على ركبته وقال بدموع .......... بابا والنبي أعفي عننا طب موتني انا وسيب مراتي وبنتي والنبي يبابا 
سليمان بجبروت ......... متقولش ي بابا انا اتبريت منك من اول ما اتجوزت رانيا الي اخوها قتل اخوك ، ويالا اتشاهدوا على روحكم .
صابر بهدوء.......موتي انا يبابا وسيب مراتي وبنتي ، طب اي رأيك أتنازل عن كل املاك امي ليك وتسيبنا 
سليمان بمكر ونزل سلاحه وقال ......... اممممم فكره برده 
سليمان بصوت عالي ........ رااااضي رااااضي (وده دراع سليمان اليمين)   
راضي بسرعه ......نعم ي بيه 
سليمان بخبث........ جيب ورق تنازل بتاع الاملاك بسرعه 
ثواني وجابها وفعلا صابر مضى 
صابر بخوف ......اهو مضيت جيب بنتي بقا 
سليمان بشر ......طبعا طبعا في الاخره بقا وفي ثانيه طلق النار عليهم 
ااااااااااه (ده اخر حاجه نطقوا بيها )
فهد بخضه .......عميييييييي.
يُتبع..

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة