U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية طفلة الفهد الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد البارت السادس عشر

 رواية طفلة الفهد الجزء السادس عشر

رواية طفلة الفهد الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الحلقة السادسة عشر


فهد بخضه .........عميييييييي 
وراح لهم ونزل على ركبته وقال بخوف شديد و غضب جحيمي.............. ليييييييييي عملت كدااااااااااااا 
سليمان ببرود........... قوم 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت.......... لي عملت كداااااااا .
سليمان بخبث وبرود.......... يستاهل  هو الي اختار مراته وحذرته وراح اتجوزها من ورايا رانيا الي اخوها قتل ابووووك ، وعيلتها ال******* اكبر عدو ليينااااااا يستاهلوا 
وقال راااااااضي 
راضي بسرعه.......نعم ي بيه
سليمان ببرود........شيلهم و لسه هيكمل الجمله قاطعه صوت فهد الغاضب وبصوت عالي جدا .......... هنعمل اي انت لا يمكن تكون انساااااان ده ابنك مهما كان عمل ،والله لهبلغ عنك وانتقم منك انت عمرك ما تكون انساااااان 
سليمان بخبث وبرود......... بجد هتبلغ عن جدك أنت كده مش كويس وهتثبتلي انت ابن *******الي خانت ابوك 
فهد بصراخ.......... اسكت اسكوووووووووووت 
تسريع الاحداث 
فهد بدموع عليهم ..........وربنا لهنتقم منه ومش هعمل عزاااااا غير اما انتقم منه  
ودفنهم ورجع القصر 
 لسا هيطلع الجناح وقفه صوت سليمان وهو بيقول ببرود.........فرحك على سوزي الاسبوع الجاي 
فهد ببرود  وخبث شديد........ تمام
عند سليمان دخل مكتبه وقفل الباب بإحكام وفونه رن 
سليمان بمكر ......الو تمام اول ما تصحي تضمها مع البنات التانيه لحد ما الوفد ييجي ياخدهم
عند فهد ياخد شاور وطول ما هو تحت الدش بيعيط جامد وبيفتكر كل الي حصله  وبعد شويه خرج والفوطه على خصره لاقا سوزي قاعده اول ما شافته قربت بمياعه ولسا هتقرب فهد زقها باشمأزاز وقال ببرود ....... مش عيب تدخلي اوضه شاب اعزب ولا مفيش لا حياء ولا تربيه 
سوزي بمياعه........ ما انت هتبقى جوزي فا عادي يعني 
فهد بقرف وصوت عالي وغاضب ....... برااااااااا
سوزي خافت ومشت 
عند لارا صحت لقت نفسها في شاحنه كبيره اوي ومعاها بنات كتير وبيعيطوا 
لارا بخوف ودموع.......ااانا فين فاااااهد انت فين 
كان معاها ولد وسيم جدا بس صغير يعني 15 كده قد لارا وقرب منها بحنان وقال ...... متبكيش وقال بصوت عالي ما تبكوش ي بنات هنهرب ،وفجأه الشاحنه وقفت والباب بتاعها اتفتح .
بقلم بسمله بدوي
وجه شخص طويل وضخم ودراعاته كلها وشوم بتخوف وقال بشر........ مسمعش صوتكم انزلوا 
نزلوا ودخلوا زي مخزن كده كببررر اوي 
الراجل بغضب......... قولت مسمعش صوت واقفوا صفووووف يالا .
ودخلت ست باين عليها انها مش مصريه اجنبيه ومعاها رااجل باين عليه الغنا الفاحش .......وقال هما فييين 
وراح لهم وقعد يفحص فيها وقال تمام مظبوط كده ودي شنطه الفلوس ي مرزوق
مرزوق اخد الفلوس بسرعه وطمع  .......وقال ربنا يزيدكم  ي ياسر بيه
ياسر اول ما شاف لارا صفر وراح عندها وقال بس خساره الجمال ده كله يروح هدر وقعد يفكر كتير وقال لقيتها
ياسر بخبث ..... كنت محتاجك كده في الحمله بس خساره الجمال ده كله يروح كده من غير ما استفيد ،وقال للبودي جاردات بتوعه البنات دي كلها هتروح في الطياره الخاصه بليل ،(والبنت دي قاصده على لارا) والولد ده يروحوا الملهى بتاعي
لارا بدموع وخوف وماسكه في ايد الولد جامد وبتقول يعني اي ملهي 
الولد بغضب .......احنا مش هنروح في حته 
ياسر راح له بغضب وضربه بالالم وقال .......انتوا تحت رحمتي يعني اسمعوا الكلام احسنلكم
وفعلا لارا والولد ويدعي يامن راحوا الملهي .
الست الاجنبيه بتقول له باستغراب......لي عملت كده  ي ياسر 
ياسر بتفكير شيطاني......... اصل انا مكنتش اعرف انها بالجمال ده فا خساره الجمال ده كله يروح هدر كده وكده كده لقينا بنت في نفس مواصفاتها بس مش في جمالها ده ، البنت دي لو اشتغلت معانا في الملهي هتجيبلها فلوس بالكوم فهمتي واحسن حاجه انهم صغيرين يعني من صغرهم هيتعلموا شغلنا واحنا نربيهم على طاعتنا  
البنت كريستينا .......اوووه 
So beautiful.
بعد  ثلاث سنوات
كانت هناك فتاااه خارقه الجمال 
انا خايفه اوي  ي يامن 
يامن بحب ...... ما تخافيش ي لارا انا معاك وهي مش اول مره والحبوب اهي تمام حطيهاله زي الي قبله وهو الصبح هيصحا مش فاكر حاجه والموضوع خلص 
لارا بخوف ......بس قلبي بيدق جامد مش زي اي مره المره دي هموت من الخوف ،امتي بقا نهرب و نعيش في امان والله دول ناس وصلين اوي لو روحنا فين بيجيبونا فاكر السنه الي فاتت
فلاش باك كانت لارا عندها ١٧سنه 
لا انا مستحيل البس ده عمري ما هلبسه لو هموت 
ياسر بشر .......هتلبسيه يعني هتلبسيه اخلصي بدل ما اوريكي الوش التاني 
لارا بدموع وخجل .....بس ده قصير اوي( كان عباره عن فستان اسود قصير ومثير جدا وبحمالات رفيعه ) 
ياسر بخبث......... هتلبسيه ولا اوريكي وشي التاني واستخدم معاكي أسلوب انا نفسي استخدمه وبيبص على جسمها بوقاحه 
لارا بدموع ......حاضر و دخلت لبسته وقعدت تنزل فيه كل شويه 
وخرجت وقفها يامن بغضب ....... اي ده الي لابساااه ده 
لارا تبكي بس وقالت ....... انا مش عاوزه اروح معاه والنبي 
يامن بحزن شديد....... وطلع من جيبه حبوب وقطره وقال ...... بصي دول الحبوب تحطي منهم للرجل وهو من بعدها مش هيحس بحاجه ،خدتهم بسرعه وفي الوقت ده سمعت صوت ياسر بزعيق.......اخلصي لاااارا 
لارا جريت وقالت .......نعم 
ياسر ......خدي الباشا وظبطيه 
لارا ساكته وبتهز راسها بنعم 
الرجل بوقاحه ...... شكلها ليله عنب وقام 
تسريع الاحداث 
طلعوا 
بقلم بسمله بدوي
لارا بمكر ...... ممكن ثانيه 
الرجل بوقاحه....... الي تأمر بيه يجميل 
لارا بخبث........ هجيب بس عصير وكأس ليك 
الرجل .....بسرعه
لارا جابت كاسه جابت الحبوب وحطت ليه واعطيته للراجل 
اول ما الرجل شرب منه راح في النوم عشان مركز جامد 
ولارا غيرت هدومها وخرجت عشان اليوم ده هتهرب فيه هي ويامن 
وفعلا هربوها ،بس ياسر جابهم وعذبهم جامد ومن يوميها مش بيتجرأوا يهربوها 
اند فلاش باك
دخل بهيبته المعهودة وبغروره الذي طغي على الجميع وسامته الي زادت اكتر 
ياسر بخوف .....اهلا اهلا اهلا يباشا منور والله ده شرف كبير لينا انك هنا 
قاطعه بغرور وقال ......عارف واخلص عشان مش عندي وقت كتير 
ياسر بخبث......حاضر يباشا احلى  واحده في المكان واشطرهم هجيبهالك
ياسر بصوت عالي.....لاراااااا 
اول ما سمع الاسم ده افتكر الي حصل زمان واتعصب وقال .....اخلصوا 
دخلت لارااا برقتها وبجمالها الاخاااذ 
فهد اول ما شافها أنصدم وقال ......لارا هي هي لارا حبيبتي نفس العيون ونفس الشعر ونفس الهدوء والرقه وحتي نفس الريحه
اي الي جابها هنا ، باعت نفسها ،حتي انتي ،ااااه يقلبي وربنا مهرحمك من ايدي
فهد رجع لوعيه وقال بصوت جمهوري غاضب أشبه بالجحيم 
ووووووو
يُتبع..

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة