U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية طفلة الفهد الفصل العشرون 20 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الفصل العشرون 20 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد البارت العشرون

 رواية طفلة الفهد الجزء العشرون

رواية طفلة الفهد الفصل العشرون 20 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الحلقة العشرون


لارا ببراءة .......... منين 
فهد بخبث ......... هو اي الي منين يالا هي اول مره 
لارا بدموع وشهقات ......... آه والله اول مره اهي اهي وربنا 
فهد وبيشد على شعرها ........بت انتي انا مبحبش الكذب اخلصي بقولك 
لارا بدموع.......وربنا ما بكذب 
فهد بشر........انتي عارفه انا جايبك منين ي *****جايبك من مله*ي عارفه يعني اي بمعني انك ****** فامتعملهمش عليا انتي فهمه واخلصي بقولك انتي هتبقي لمزاجي بس وكمان انتي لسا مراتي يعني لو فكرتي تهربي او اي حاجه هسجنك ومش كده بس لا وربنا يلارا لكرهك في عيشتك اخلصي 
لارا بدموع......... والنبي ممكن تسمعني والنبي عشان خاطري ابوس ايدك مش تحكم عليا والنبي  وقعدت تعيط 
فهد قرب منها واشتالها وقعدها على رخام المطبخ بحيث تكون في طوله 
فهد بحنان أما حس انها صادقه .........هشش هش براحه  خدي نفس براحه انا مصدقك وهسمعك براحه خالص 
لارا بشقهات .......ااانت شهقه مش راضي شهقه تسمعني شهقه ومش بتحبني شهقه لييييي
فهد أما شاف حالتها صعبت عليه واخدها في حضنه جامد وقال بحنان وحب.......... مصدقك ومين قال اني مش بحبك لا انا بعشقك يقطتي 
لارا بفرحه........بجد بتحبني طب طب ليه مش راضي تسمعني لي 
فهد بحب .......خلاص اهو هسمعك قولي يبطتي 
لارا بدموع......... انا كنت زعلانه منك جامد اوي خالص ولي سوزي كانت قريبه منك كده يوميها والرجل الكبير الشرير خطفني وقعدت تحكيله الي حصلها وأنها كانت هتسافر بره بس ياسر اخدها يشغلها في المل*هي وإن يامن علطول بيساعدها وكان علطول بيقف جنبها ضد ياسر وكان بيعطيها حبوب وقطرات للزباين عشان مش يؤذوها وأنها بتعتبره اخوها وخلصت وانفجرت ف العياط جامد 
فهد بغضب جحيمي وبيستحلف لسليمان بالشر وقربها من حضنها بكل قوته كأنه عايز يحفرها ويخليها جواه 
وقال بعشق وحنان ....... خلاص يروحي خلاص انتي بأيتي معايا خلاص ليا لوحدي خلاص  انسي يحبيبي انسي وبعدين قال بخبث ومرح ........  وبعدين تعالي هنا انتي احلويتي  كده ليه  وبعدين انتي ازاي مش عرفتيني ده انا عرفتك من اول ما شوفتك 
لارا ببراءة .......انا اصلا كنت حاسه من والأول بس انت كبرت اوي وبقيت ضخم ومدت أيدها وقالت ودقنك كبرت  بس جميله احلي من الاول بس غيرت ريحت برفانك لي 
فهد بشرود.......كل حاجه بتتغير يقطتي وبعدين قومي يالا عشان وحشتيني اوي وعايز اجيب نونو 
لارا بدلال وبراءه .........لا انا مخصماك مش تكلمني وهنجيب منين نونو
فهد بخبث شديد ونضرات وقحه ......... لا النونو ده سببيه عليا وبعدين زعلانه لا لا مينفعش لازم اصالحك بس اعمل حاجه الاول عشان تبقي قدام ربنا وقدام القانون والناس مراتي ومسك فونه ......وقال عاوز مأذون الوقتي 
تسريع الاحداث
المأذون جه ولارا هتموت من الفرحه وخلاص هتعيط من الفرحه وأنها خلاص بقيت مع حبيبها وفهدها بقت ملكه هو بس ،و بتدعي ليامن عشان لولاه كان زمانها في نظر فهد انسانه رخيصه باعت نفسها فاقت على جمله "بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير"
فهد مسكت أيدها وباسها وحضنها 
جاسر بمرح.......مبروك يفهودي هتخش القفص برجليك ولسا رايح يسلم على لارا مسك أيده فهد بشر وقال ......براااا 
جاسر بمرح.......طب اسلم عليها بس لتقول عليا حاجه 
فهد بغضب جحيمي......لو انت راجل مد ايدك 
جاسر بخزي ........ههه معلش معلش هزاره تقيل ي لارا 
فهد ببرود وبيشمر درعاته بشر وخبث......... لا وبتقول اسمها كمان
جاسر بمرح.......الجري نص الجدعنه ربنا معاكي ده جبروت هههه وطلع يجري 
لارا قعدت تضحك عليه
فهد بغيره وغيظ........... بتضحكي علي اي لاء وكمان راحه تسلمي 
لارا برقه ودلال ........ عادي ده زي اخويا يفهودي 
فهد بعبث .......لأ فهودي مش بتتقال كده تعالي اقولك ازاي 
واشتالها وطلع جناحه نسبهم ونروح معاك تاني
سوزي بغضب ......... انتي متأكده يجاكي من الي بتقوليه ده 
جاكي بخبث....... ايوه وكان في مأذون وسمع صوت ضحك فوق جامد وفهد باشا بيضحك جامد اول مره اشوفه كده حتي كل ما اطلع عشان اودي الاكل القيه طالع بالروب  ولابسه بالعافيه  وعلى وشه الضحكه وفرحان خالص اول مره اشوفه كده ده حتي شكرني وانا بعطيه الاكل وده معجزه بحد ذاتها 
سوزي بشر ......طب ما تعرفيش اسمها اي البت دي 
جاكي ....... اااا مش فاكره بس اه افتكرت اسمها لارا 
سوزي بصدمه ......نعم لارا طب اقفلي اقفلي 
سوزي لبست بسرعه واخدت ابنها مروان وراحت بسرعه لفيلا الي هما فيها
في مكان تاني 
يامن بشر ....... تجبولي العنوان مليش دعوه اتصرفوا 
واحد بخوف ......ااانا عارف العنوان 
يامن بسرعه ......قول 
الشاب ......فيلا في التجمع الخامس رقم ****
يامن بسرعه وركب عربيته ......جايلك يلارا ومحدش هياخدك مني
عند لارا صحت قبل فهد وقعدت تعيط وتقول ....... شكرا ي رب شكرا ليك الحمدلله قربت منه  وطبعت قبله رقيقه جدا جنب شفايفه وقعدت تمشي أيدها على وشه برقه وقال ......شكلك حلو اوي وقالت انت طيب اوي بس اما بتتعصب بتبقي وحش اوي 
فهد بسرعه ......لا انا حلو علطول 
لارا بخضه .........فهد خضتني حرام عليك 
فهد بعشق ......سلامتك من الخضه يقلب فهد وروحه ،وقال بمشاكسه .......متيجي تاني 
لارا بكسوف ......حاسب بقا وقامت اخدت شاور وخرجت لاقت فهد بيسرح شعره راحت ليه وجابت الكرسي ووقفت عليه عشان تطوله ومسكت الفرشه وبتسرحله وقالت ....... خلصت 
فهد بحب .......تعالي وحشتني ريحة شعرك ومسك الفرشه وبيسرحها وقال .....شعرك طول خالص عن الاول بس كده احلي 
لارا برقه ودلال ....... مش قصيته عشان عارفه انك بتحب الشعر الطويل 
فهد بحب وعبث........لابجد طب لازم اكافأك بقا بطريقتي 
لارا برقه لسا هنتكلم قاطعهم صوت عالي نزلوا 
لاقوا سوزي واقفه علامات الشر والخبث باينين على وشها وقالت ........الله الله يفهد بقا سايبني انا وابنك وعايش مع السنيوره بتاعتك 
مراون ببراءه وطفوله ....... بس بس وكان بيكلم لارا 
لارا بحب ..... نعم
مراون بمشاكسه .......انتي جميله اوي تتجوزيني 
لارا بضحك ......هههه ايوه
سوزي بصراخ .....مروان انا بقول اي وانت اي اسكت 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وقرب منها قاطعم صوت يامن بحب وبيجري على لارا 
لارا برعب وبتبص على فهد وقال ......يلهوي اهي كملت
STOP
يُتبع..

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة