U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية طفلة الفهد الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد البارت الثالث

 رواية طفلة الفهد الجزء الثالث

رواية طفلة الفهد الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الحلقة الثالثة


ملحوظه قبل ما ابدا (ازاي مهند عنده 18سنه وساره أمه 30
بصوا ده ابنها بالتبني تمام وليه دور أساسي في الروايه هنعرفه بعدين)
سوزي بصويت .......عاااااااااااااا حرامي يمامي 
كلهم طلعوا فهد ،مهند ، ساره ،الجد 
فهد ببرود ....... في اي بتصوتي لي .
ساره برعب......وانا ماشيه شوفت خيال في غرفتك وانا عارفه أن مفيش حد بيدخلها غيرك .
فهد ببرود.......عارف وملكش دعوه ومن اول كده عامله إزعاج    وقال اناداخل انام ودخل غرفته وفقل الباب في وشهم .
ساره بغيظ وخوف......والله يساره صدقيني شوفت خيال .
ساره بهدوء......مصدقاكي يسوزي .
سوزي بفرحه.....بجد طب هو لي فهد عمل كده كأنه عارف أن في حد جواوهو أصله مانع اي حد يدخل جناحه.
ساره بهدوء......تلاقيها لارا .
سوزي بصدمه .....نعم ايه مين لارا دي وازاي تدخل جناحه كده عادي وكمان ازاي وفهد مبيسمحش لحد يدخل جناحه حتي الخدم .
ساره بحزن......علمي علمك وسبتها ومشيت .
سوزي دخلتك غرفتها وراحه جايه في الغرفه وبتقول بغيظ......انا يكلمني كده انا سوزي يتعمل فيا كده ،ومين لارا دي كمان يلهوي لو الي في بالي حصل لالا لا فهد مش هيتجوز غيري ايوه بس مين دي هموت واعرف ودخلت تاخد شاور 
عند فهد 
دخل لقا لارا قاعده على السرير وبتعيط.
فهد راح لها جري وقال .....مالك يقطتي 
لارا بدموع.........انت سبتني تاني ليه وكمان قافلين النور ليه انا بترعب من الضلمه 
وبعدين قال بطفوله.......قطتك .
فهد ضحك ضحكه بينت غمزاته وزادت وسامته واشتالها وقعدها على رجله، قاطعته لارا وقالت .....عمو سبني على السرير مش بحب كده .
فهد ببرود.....انا بحب كده وتاني مره بقولك متعترضيش مش عايز اسمع غير حاضر ونعم بس 
لارا سكتت .
فهد ضحك تاني وقال .... وبعدين انتي في ايه ولا اي يعني بتعيطي وزعلانه وعايزه تعرفي بقولك قطتي لي 
لارا بصتله ببراءه وقال .....عمو هو انت بتضحك عادي هو انت طيب ولا شرير .
فهد بهدوء ......انا شرير خالص .
ولارا بتحاول تنزل بس فهد ماسكه جامد .
فهد ببرود.....انا قولت اي انتي شكلت عايزه تتعاقبي صح .
لارا سكتت وتوقفت عن الحركه وقالت بصوت باكي......... لا والنبي .
فهد بهدوء......اسمعي للاخر انا شرير بره ومع الناس التانيه أما معاكي لا .
لارا بصتله وشافت الصدق في عيونه وقالت ....... ازاي وانت عايز تعاقبني .
فهد بهدوء...... عايز اعاقبك عشان ماعتيش تعملي الغلط مره تانيه 
لارا بدموع...... هسمع الكلام بس مش تعاقبني .
فهد بحب...... شاطره يقطتي .
لارا بطفوله...... قطتك لي .
فهد وهو بيمسك أيدها وبيبص في عيونها......عشان عيونك زي القطط .
لارا ......اها طب انا جعانه .
فهد بهدوء......عايزه تأكلي اي .
لارا بخجل........ عايزه نوتيلا وتوست وكولا
فهد بضحك على خجلها وكلامها.....طب ومالك مكسوفه لي خلاص هجبلك 
فهد طلع الفون وقال ...... عايز شكولاته سايحه وتوست كوبايه لبن .
لارا باعتراض
......لا مش عايزه لبن مش بحبه عايزه كولا
فهد ببرود..... بسرعه طلعيه للجناح 
فهد ببرود وقال.....انا قولت اي مفيش اعتراض حاضر ونعم بس والكولا غلط عليكي 
ثواني والباب خبط وكانت الخدامه ومعاها صنيه الاكل ، خد الاكل وراح حط الاكل على الطربيظه الي في اخر الجناح
واشتال لارا وحطها على الكرسي الي قدامه ومسك التوست وجاب المعلقه بالنوتيلا وحطها على التوست 
وقال بحب ....... يالا افتحي بقك الطياره راحه فين .
لارا بخنقه ......انا كبيره مش نونو كده .
فهد بهدوء......لا انتي نونو بالنسبالي افتحي بقك يالا
قاطعهم صوت الباب وكانت سوزي .
سوزي بمياعه......فهد انا زهقانه متيجي نخرج ولفت نظرها لارا الي قاعده تاكل في الشوكلاته بنهب وقالت......ميييييين دي
فهد ببرود.....ميخصكيش  ومن امته وانتي بتيجي جناحي مش في قوااعد للقصر ده ولا لا التزمي بيها بدل ما اعمل حاجه تزعلك بره وقفل الباب .
سوزي بصدمه....... وربنا لوريك يفهد ومين دي كمان وبعدين قالت ......اومال قايل مفيش بنت مناسبه ليه (ايوه سوزي شغاله معاهم).
وطلعت فونها .....عايزه اكلم الباشا .
طلع بيكذب يباشا ومعاه بنت فيها كل المواصفات شكله بيلعب على كبير 
الباشا.........***********
سوزي بصدمه وزعر.....ايه لا لا مليش دعوه انا 
انا الي عليا قولتهولك ده لو عرف الي بتخططله مش بعيد يموتنا حتي لو كنا مين مش بيهمه حد ده 
الشخص .....*******
سوزي بطمع......مليون دولار متاكد تمام الفجر هتكون عندك
عند فهد 
راح لقا لارا موسخه اديها وبتاكل بتلذذ واستمتاع
فهد بغضب مصطنع.......اي ده في حد بياكل كده وراه اشتالها وغسلها أيدها ولسا بيحطها على السرير وراح جاب وورق وقال .....امضي .
لارا ببراءه......... اي ده يعمو .
فهد بغضب.....اسمي فهد وامضي من غير كلام  
لارا بخوف مضت .
فهد نامي يالا .
لارا بخوف .....وانت .
فهد ببرود.....جنبك .
لارا برعب......لا لا انا هنام على الكنبه وخلاص .
فهد أما شاف الخوف في عيونها ووافق وكمان هو خايف عليها  منه 
بليل كانوا راحوا في النوم خلاص 
سوزي دخلت ومعاها بخاخ منوم عشان لو لارا صحت وهي بتشتالها متعملش صوت 
وخلاص أشتالتها وفجاه سمعت 
فهد بغضب جحيمي ووووووو
يُتبع..

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة