U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية طفلة الفهد الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد البارت السادس 

 رواية طفلة الفهد الجزء السادس

رواية طفلة الفهد الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الحلقة السادسة


فهد ببرود.......اضربي نار على الراجل الي هناك كده وبيشاور على راجل بيظبط وبيقص في الأشجار .
لارا برعب......اي .
فهد ببرود.......يالا 
لارا بدموع........ لي حرام هو عمل اي بس.
فهد ببرود........يعني مش هتضربي عليه 
لارا بخوف.....ااايوه
فهد قرب منها ومسكها من خصرها ولفها بحيث يكون ضهرها في صدره ومسك المسدس ومسك ايديها بحيث هي ماسكه المسدس وهو محتويها من بره وضغط على زرار طلق النار 
لارا بخضه ودموع وغمضت عيونها............ عاااااااااا لاااااااا انا عايزه اروح .
فهد بهدوء.....فتحي عيونك
لارا مردش وفضلت تصرخ 
فهد بغضب مصطنع وصوت عالي......فتحي عيونك 
لارا فتحت عيونها لاقت الراجل لسا عايش وبيقص في الأشجار لسا ،ولاقت الطلقه في اللوحه 
فهد بهدوء.......... يلا امسكي المسدس واطلقي تاني 
لارا بصت له برجاء وهو بتصميم .
مسك المسدس بخوف وفهد قرب منها جامد وقال بصوت حنون.....اطلقي
وأيده بتتحرك على دراعها وشويه على خصرها ولارا هتموت من التوتر.
فهد ببرود........ ركزي في الي قلتلك عليه ومستمر في الي بيعمله
لارا بخوف........ ممكن تبطل كده عشان بتوتر ومش عارفه اركز
فهد بخبث...... مش عارفه تركزي ليه يقطتي
لارا بتوتر وبتبص في عيونها بتوهان.....هااا
فهد بخبث......هاا اي 
لارا ...... انا جعانه
فهد قعد يضحك جامد على طريقتها .
فهد بضحك ......جعانه هههههههه انا بقول اي وطب انتي مش كنتي بتعيطي من شويه ولا اي النظام 
لارا بخجل........ والله جعانه
فهد بحب......من عيوني يقطتي بس ندرب شويه بس 
لارا بهدوء وبعض الخوف......حاضر 
وقعد يدربها وبعد ساعه خلصوا
لارا بتعب ........خلاص خلاص يفهد معتش قادره رجلي وأيدي والشمس
بصلها بأوهام من نطقها لاسمه  
فهد بحنان......معلش يقطتي تعالي نطلع واشتالها
لارا بخنقه..........انا كبيره على فكره وبعرف امشي 
فهد ببرود.....عارف بس انا بحب كده 
لارا سكتت وطلعوا جناح كبيير وفخم جدا بس كله بالون الي الاسود ميختلفش عن الي في القصر بس ده مريح اكتر بالنسبه للخضره والزرع الي حواليه 
Basmala badwy
لارا بهدوء......... طب ما انا معيييش هدوم
فهد بحنان.......... عامل حسابي وبعت جبت اون لاين وهما الوقتي في الدولاب الي في الحمام 
لارا بهدوء......تمام هروح اخد شاور 
اخدت شاور ولسا بتفتح الدولاب........ لاقت كله قصير وقمصان بيتي عليها رسومات كرتون 
لارا بتوتر ........ هو كله قصير واي الشورت ده قصير اوي لا لا انا مستحيل البس كده والله يعمو انت قليل الادب وقالت ......امممم اعمل اي زمانه الوقتي بياخد شاور هروح اجيب تيشرب من بتوعه عشان محترمين وطوال 
ولفت المنشفه عليها وخرجت وقعدت تتلفت يمين وشمال ولسا بتفتح الدولاب حست بأنفاس سخنه بتضرب في عنقها من ورا ،لارا من الخضه والخوف مقدرتش تبص ورا.
فهد لفها وبصل لها بتوهان ،لارا بسرعه........عاااااااا والله مكنت اعرف انك هنا انا فكرت انك بتاخد شاور 
فهد بخبث.....طب الحمدلله فكري على طول بقا
لارا ......فهد
فهد بتوهان وبيبص على شفايفها الي احمروا وخدودها وقال ......قلبه وعقله وروح فهد
لارا اتكسفت جامد وزقته ومسكت التيشرت ودخلت الحمام وقفلت الباب 
وفهد لسا واقف مكانه من حركتها وهو سامع ضحكها من جوا وهو فرح جدا أنها اخدت عليه واتعودت
خرجت وبعدين راحت جابت الاستشوار والفرشه وراحت لفهد 
فهد بحنان ومرح بعض الشئ........ ايه دا ده احنا خلاص اتعودنا وبتطلبي 
لارا بهدوء وابتسامه......... ايوه عشان انا مش عدت بخاف منه خلاص وانت بابا بتاعي صح ومفيش اب هيضر بنته صح
فهد كان فرحان جدا بكلامها وقال بحب.........طبعا وده فيها كلام 
وسرح لها شعرها وقال بهدوء 
يلااا يقطتي وقت النوم 
لارا باعتراض بس لسا الساعه 8
فهد بهدوء........ ايوه عشان ورايا شغل الصبح وشدها 
لارا بهدوء .......بابا
فهد بحب.....نعم يروح بابا 
لارا .....هو انت هتنام فين 
فهد........هنا 
لارا بستغراب ......وانا
فهد بهدوء.....هنا معايا وفي حضني
لارا بخضه......نعم لا كده عيب وكمان حرام
فهد بهدوء وعكس الي جواه.......... لا مش حرام ولا عيب 
لارا باعتراض وخوف......لا حرام وعيب 
فهد ببرود.......ازاي. وانتي مراتي 
لارا بصدمه .....نعم مراتك ازاي ولنا لسا صغيره 
فهد ببرود .....عرفي 
لارا بصدمه ووووووو
By/basmala badwy
عند سوزي 
قاعده راحه جايه في الغرفه ........ ياترا الحلق وقع فين يلهوي لو يكون عن فهد في جناحه طب اعمل اي ،ده لو عرف اني هيموتني بدم بارد
قاطعها صوت الفون 
............نااااااااعم ازاااي 
يُتبع..

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة