U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية طفلة الفهد الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد البارت السابع

 رواية طفلة الفهد الجزء السابع

رواية طفلة الفهد الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الحلقة السابعة


فهد ببرود...... عرفي 
لارا بصدمه ودموع.......ايه لي عملت كده طب وأمته هي الورقه الي قولتيلي  امضي عليها صح 
فهد بحب......قطتي اهدي واسمعي للاخر ومتقاطعنيش بصي انا عملت كده لسبب مش هقدر هقوله الوقتي مع الوقت هتعرفي بس سوال انتي بتثقي فيا 
لارا بتوهان وهي بتبص في عيونه........ جداااا 
فهد بفرحه....... يبقي تسمعي الكلام وانا والله لو هفديكي بروحي 
لارا بهدوء........ بابا 
فهد بحنان ......نعم يروح بابا 
لارا بخجل......... ممكن اطلب طلب 
فهد بحب ..... طلبات اميرتي اوامر قولي 
لارا بهدوء ...... عايزه اروح المدرسه 
فهد بغضب من فكره بعدها عنه........ نعم لا طبعا هجيبلك مدرسين لحد عندك
لارا برقه.......لا يبابا عشان خاطري وافق 
فهد بخبث......... موافق بس بشرط وبيشاور على خده 
لارا بخجل....... لا 
فهد بصلها بتصميم ولسا راحه تجري قام مسكها بسرعه واشتالها وقال ......خلاص حفظتك
لارا بهدوء....... عمووو 
فهد بصلها ورفع حاجبه .
لارا بسرعه...... اقصد بابا 
فهد بصلها بحنان......عيونه 
قطعهم الفون.
فهد كنسل بس رن اكتر من مره 
فهد ببرود......اي مش كنسلت يبقي مش فاضي 
الشخص......... المخزن اتحرق يفهد بيه 
فهد بشر وعيونه احمرت كان الجحيم احتضنها..........نااااااعم ده انا هخرب بيوتكم يولاد ******
لارا بخضه......بابا في اي 
فهد بهدوء عكس الي جواه..... مفيش حاجه يروحي بس مضطر اخرج حالا 
لارا بخوف.......هتسبني لوحدي 
فهد بهدوء وحنان ......لا يروحي متخافيش هنادي لدادا تقعد معاكي 
لارا بهدوء....... حاضر بس مش تتأخر 
فهد وهو بيبوسها في جبينها من عيوني.
ولبس بدلته السوده وخرج بسرعه قبل ما يركب عربيته قال للبودي جاردات الي على البوابه 
فهد ببرود...... عايز عنيكو مفتحه 24ساعه ومسك فونه وقال تعالوا في المقر 
فهد ركب عربيته بسرعه وساقها على اخر سرعه ،ثواني ووصل ونزل بهيبه رهيبه  وجبروت وغرور شديد وكل الي يشوفه يبص في الأرض عشان دي قواعده 
فهد بصوت قوي بارد السكرتيره ........ كلهم جوا 
السكرتيره بخوف واعجاب لي في نفس الوقت.....ايوه ي فهد بيه
سابها ومردش عليها وراح فتح الباب جامد بجبروت وراح قعد في الكرسي الرئيسي وحط رجل على رجل وولع سجاره وقال ببرود......
فهد ببرود....... اي هي قواعد الشغل 
كله قعد يبص عليه بخوف وتوتر من بهدوءه عشان ده الهدوء الي قبل العاصفه 
واحد منهم ....... ااا محدش ييجي على شغل حد ولا عيلته ولا الخيانه  ولا هيموت قاطعه فهد
فهد ببرود...... لا متكملش انا بس عايز الجمله دي 
فهد طلع مسدسه وطلع منديل وقعد يلمع فيه وفي ثانيه كان في وش رياض 
......في اي يفهد بيه
فهد ببرود......  لا مفيش بس بجرب المسدس عشان بقالي كتير مستخدمتهوش للاسف 
وفي ثانيه وكانت في طلقه في دراع رياض اليمين
رياض بصراخ........ااااه
فهد ببرود وقال......... الخاين آخرته وحشه معايا واحسن ليك تقول مين الي خلاك تولع في البضاعه 
رياض بالم ....... التعلب واداني 2مليون 
فهد ضربه بالنار وقال للبودي جاردات الي وراه ......شيلوه 
وبعدها قال ببرود ......بره 
خرجوا وفونه رن.
التعلب ......... اي رايك في المفاجاه 
فهد ببرود........ ده آخرك تحرق المخزن مش قادر تواجهني عشان ضعيف  
التعلب باستفزاز .......مين قال أن دي المفاجاه 
فهد ببرود عكس الي جواه............ برده مفيش حاجه تهمني 
التعلب بخبث شديد....... حتي لو قلت ليكي أن المزه بتاعتك معايا بس اي صاروخ يفهد 
قاطعها فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وقال ......... وربنا ي *********لو جيت نحيتها لأكون شارب من دمك 
التعلب فتح الاسبيكر وسمع صراخ لارا وهي بتصرخ باسمه
فهد بخضه...... رعد رعد ،رعد قفل السكه
رعد قعد يكسر في المكتب وشال الطربيظه ورماها على الأرض ومسك جاكيته وخرج بسرعه من المقر 
عند لارا كانت قاعده في الركن بعيد في آخر الغرفه وبتعيط جامد
رعد بخبث......تؤتؤ لا انا زعلان بتعيطي لي يسوسو 
لارا بصتله برعب 
رعب بنبهار ووقاحه........... اي ده ده انتي مش صاروخ بس لا وروسي كمان وقال ......حقه فهد يخبيكي انا لو مكانه كنت هعمل أمر من كده وبيقرب منها ونزل قعد على ركبته على الأرض  وبيمد أيده 
قاطعه صوت فهد بشر ووووووو  
يُتبع..

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة