U3F1ZWV6ZTEzNjEzMjEyODI1NTIzX0ZyZWU4NTg4MzkxNzk2NDA1

رواية نور الجاسم الجزء الثالث الفصل التاسع 9 بقلم نيللي ياسر

 رواية نور الجاسم الجزء الثالث الفصل التاسع 9 بقلم نيللي ياسر

 رواية نور الجاسم الجزء الثالث البارت التاسع

 رواية نور الجاسم الجزء الثالث الجزء التاسع

رواية نور الجاسم الجزء الثالث الفصل التاسع 9 بقلم نيللي ياسر

 رواية نور الجاسم الجزء الثالث الحلقة التاسعة


روايه:" نور _ الجاسم 3 🖤✨"     البارت (9).   الجزء (3).
بقلم نيللي ياسر.
...
جاسم: كنتي مع مالك لايه؟!.
كنز خدت نفس: هو طلب يتكلم معايا وانا..
جاسم: تعالي اقعدي..
        " كنز قعدت وهو طفي السيجارة"
جاسم: الولد ده اسمه مالك ايه؟!.
كنز باستغراب: مالك رأفت..
جاسم: يوسف..اسمه مالك يوسف رأفت..صح.
كنز: صح.
جاسم: يوسف ده عمل ايه فيا قبل ما يعمل في نور..
كنز:___'.
جاسم: كنز...انا عارف انك عاقله وبتحافظي علي نفسك..انتي حاجه غاليه اوي..وانا عارف انك هتحافظي عليها..بلاش مالك يا كنز..
كنز: هفكر في كلامك يا جسومي..جود نايت..
جاسم: جود نايت.
...
ادم: ليلي فوقي..
        " ليلي كان مغمي عليها و واقعه في الحمام ..ادم شالها وحطها علي السرير والكلب بتاعه وراه وبدأ يفوقها"
ادم وهو بيرش برفان: فوقي يا ليلي...
ليلي: اممم..ادم..
ادم: حمدالله على السلامه يا لولي..انا جمبك اهو(😏😏).
ليلي: انا عايز انام..
ادم وهو بيطفي النور: حاضر يا ليلي هننام..
             " ليلي كانت دايخه ومش مركزه وهو نام جمبها علشان يطمنها واول ما نامت قام من جمبها راح اوضته علشان مينفعش شغل الروايات وكده وتصحي تلاقي نفسها في حضنه 😂🤦"
...
           " كلهم طلعو ينامو ..وفي اوضه نور وجاسم كان قاعد على السرير ونور علي التسريحه بتسرح شعرها"
جاسم: نونو..
نور: عيوني..
جاسم: عايز احكيلك حاجه..
نور وهي بتسرح: سمعاك.
جاسم: يوسف عنده ابن .
             " نور الفرشه وقعت من ايديها وراحت قعدت جمب جاسم بسرعه"
نور بخوف: ا.. ازاي..ه..هو الولد ده.. ممكن..يعني..يأذينا..لو..ولادي..و..وانت..لا يا جاسم مش هستحمل اي حاجه تحصلك..
           " جاسم كان هيقولها كمان علي كنز أنها بتقابله بس لما شافها كده محبش يحكي"
جاسم وهو بيحضنها: أهدي مفيش حاجه هتحصل لحد..
..
               " كنز قاعده قدام المرايه اللي في اوضتها وبترطب بشرتها قبل ما تنام ولابسه بيچامه وبتفكر في كلام جاسم والموبايل بتاعها رن راحت علي السرير وردت"
كنز: الو..
مالك: الو يا كنز.
كنز: مين معايا؟!
مالك: انا مالك يا مدلعه 
كنز: اممم عايز ايه بقي.
مالك: مش هتسألي جبت رقمك منين.
كنز: سؤال غبي واليا يسأله اغبي..اكيد دورت ورايا وعرفت...ولا عايز تقولي بقي واحد زي سهل يجيب رقمك نينيينييي..
مالك بيضحك: يخربيتك قفشتيني..
كنز: عايز ايه بقي.
مالك: عندي بكره حفله علي الساعه تسعه.
كنز: طيب ربنا يوفقك.
مالك: يا بنتي هو انا رايح امتحن..بقولك حفله.
كنز: ايوه اعملك ايه يعني اطبع التذاكر ولا ايه.
مالك: اقصد يا غبيه تيجي معايا.
كنز: هه..واثق اني هاجي يعني..
مالك: طبعا ولد شيك وجامد جموده لازم تيجي..الو..الو..
..
كنز: فاكرني هاجي..مش هروح طبعاً.
After 10 minutes..
               " كنز واقفه قدام الدولاب وبتحاول تلاقي حاجه تروح بيها"
..
             " نوح بيشرب مايه من التلاجه وبيقفل الباب بتاعها لقي روح واقفه"
روح بدموع: نوح..
نوح ببرود: مش عايز اتكلم..
روح ببكاء: ارجوك اسمعني..انا خلاص مش هوافق اسافر معاهم..
نوح بفرحه مداريها: الموضوع يخصك..
روح وهي بتمسك دراعه: لا انا وانت واحد.. الموضوع يخصني انا وانت..
نوح: انتي بعتيني لما قولتي هسافر معاهم..ايه بتجربي زعلي.
روح ببكاء: لا..عمري ما ابيعك يا نوح..انا..انا بحبك..
           " نوح غمض عيونه وشدها لحضنه وهي بتعيط"
...
 عمر: يا بت اسمعي..
حور وهي بتجري منه: انت متخلف..عايز تخلف تاني دلوقتي.
عمر: طب ايه اللي مزعلك بس..قفشتك..
حور: ههههه..يا عمر.
...
             " ملك خارجه من حمام اوضتها لقت شادي بيتكلم في الفون"
شادي: انا مش هبيع صاحبي..افهمي..
ملك: بتكلم مين؟!.
يُتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية نور الجاسم الجزء الثالث)
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة